ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 7
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 4
  • بازديد کننده ديروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 33
  • بازديد ماه : 81
  • بازديد سال : 337
  • بازديد کلي : 1,000
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.191.240.80
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

سامسونگ Galaxy S II HD LTE دارای قطری در حدود 9.5 میلی متر است و در ضخیم‌ترین مکان قطر از یک سانتی متر تجاوز نمی‌کند. با در نظر گرفتن تجهیزات سخت افزاری قدرتمندی که درون بدنه جای گرفته، بدنه‌ی باریک Galaxy S II HD در نوع خود یک شاهکار مهندسی محسوب می‌شود. فریم دور نمایشگر کاملا از پلاستیک ساخته شده و این بدنه‌ی پلاستیکی یکی از تفاوت‌های بارز بین این گوشی و گوشی‌های هوشمند ساخت HTC و یا آیفون است. موضوعی که از نظر بسیاری یکی از نقاط ضعف جدی این مدل به شمار می‌رود. وقتی این گوشی را برای اولین بار در دست می‌گیرید، انتظار وزنی بیشتر و ساختاری فلزی و مستحکم‌تر را دارید، و ممکن است در وهله اول کمی شما را مایوس کند. اما بعد از اینکه مدتی با آن کار می‌کنید، می‌بینید که آن طور هم که قبلا به نظر می‌آمد نیست و حس خوبی با آن خواهید داشت.

به قسمت جلوی گوشی که نگاه کنیم؛ با نمایشگر 4.65 اینچی فوق‌العاده‌ی Super AMOLED مواجه می‌شویم که نسبت به مدل Galaxy S II حدود 0.35 اینچ بزرگ‌تر شده است. سطح این صفحه نمایش توسط شیشه‌ی ضد خش و بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده است. دکمه کنترل صدا و دکمه‌ی Power هر کدام در طرفین گوشی قرار دارند. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در لبه‌ی بالا و پورت micro USB در لبه‌ی پایینی گوشی جایگذاری شده‌اند. بنابراین از نظر پورت‌ها و کنترل‌های فیزیکی خیلی خلوت است و حتی دکمه‌ی شاتر دوربین هم وجود ندارد. در عوض همه‌ی کنترل‌های لمسی و غیر لمسی ارگونومی بسیار خوبی دارند و عملکردشان کاملا راضی کننده است. حساسیت لمسی خود نمایشگر هم کاملا عالیست.

برای توصیف نمایشگر 4.65 اینچی Galaxy S II HD LTE از هیچ کلمه‌ای کمتر از شگفت انگیز نمی‌توانیم استفاده کنیم. رنگ مشکی کاملا عمیق است. رنگ‌ها شما را مسحور خود می‌کنند. کیفیت دید از زاویه هم بهترین است.

رزولوشن این نمایشگر 720 × 1280 پیکسل می‌باشد. در نمایشگری با چنین کیفیت؛ رزولوشن کمی بالاتر چندان نیاز نیست. کیفیت دید از زاویه‌ی آن فوق‌العاده است و با چرخاندن و نگاه کردن از زوایای تندتر هم کیفیت رنگ‌ها تغییر نمی‌کند. تنها در تماشا از زاویه های بسیار تند تغییر رنگ مشاهده می‌گردد. چه با آن به تماشای فیلم بنشینید و چه به مرورگری وب بپردازید نمایشگر 4.65 اینچی این گوشی شما را به این فکر می‌اندازد که احتمالا بهترین نمایشگر موجود بر روی تلفن‌های همراه تا به این تاریخ است. هرچند که رزولوشن آن پایین‌تر از نمایشگر Retinaی iPhone 4 است ولی با وجود بزرگ‌تر بودن، کیفیتی تقریبا برابر را ارایه می‌دهد.

اما در مورد دقت لمسی آن، به نظر ما با وجود بهبودهای رخ داده، در مقایسه با iPhone 4 هنوز در رتبه دوم قرار دارد.

در قلب Galaxy S II HD LTE پردازنده‌ی بسیار قدرتمند Snapdragon با سرعت 1.5 گیگاهرتز قرار گرفته که در نوع خود فوق‌العاده است. این پردازنده با یک گیگابایت حافظه‌ی RAM همراه شده. این حافظه‌ی RAM، بیشترین مقداری است که تا کنون بر روی یک گوشی هوشمند قرار گرفته و پردازشگر گرافیکی هم توان تولید قدرت فراوانی دارد. چنین سخت افزارهایی باعث شده که ذره‌ای مکث و تاخیر در عملکردهای گوشی دیده نشود. همچنین پردازشگر گرافیکی Adreno 220 بر روی این گوشی به عملکرد بهتر آن در انجام اعمال گرافیکی سنگین کمک شایانی نموده است.

این گوشی با حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت عرضه می‌شود و از کارت حافظه‌ی Micro SD تا سقف 32 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

در کنار چنان سخت افزار قدرتمندی، سیستم عامل کاملا حرفه‌ای و جذاب Android 2.3 با واسط کاربری TouchWiz 4.0 قرار دارد. پاسخگویی عمومی گوشی واقعا مثال زدنی ست. در هنگام اسکرول و کار کردن با گوشی، واقعا گویی در بین منوها، صفحات خانگی و برنامه‌ها پرواز می‌کنید! با دسترسی به فروشگاه Android Market می‌توانید به هزاران برنامه، بازی و نرم افزار نوشته شده برای آن دسترسی پیدا کنید.

آیا شما یک طبیعت گرد هستید و یا به تازگی به یک شهر بزرگ سفر کرده‌اید؟ خوب کافی است که به برنامه‌ی Maps رجوع کنید تا به وسیله‌ی آن نقشه‌ی کامل تمام کره‌ی زمین در کف دستتان باشد و موقعیت دقیق محلی که هستید را بیابید. حتی می‌توانید مقصد را هم مشخص کنید و از برنامه بخواهید که مسیر را به شما نشان دهد! شما حتی می‌توانید تصویر محل خود را به صورت واقعی و ماهواره‌ای مشاهده کنید! اما برای همه این‌ها نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

آیا به نجوم علاقه دارید؟ با استفاده از برنامه‌ی Google Sky Map، گوشی را به هر سوی آسمان که نشانه بروید نقشه‌ی زنده‌ی آن به همراه همه‌ی اجرام و اطلاعاتشان برای شما به نمایش در خواهد آمد!

آیا به انجام بازی‌های موبایل علاقه دارید؟ پیش روی شما دریایی از انواع بازی‌هایی قرار خواهد داشت که در بین آن‌ها بازی‌های 3D و کاملا مهیج و گرافیکی هم وجود دارد.

این‌ها فقط نمونه‌ای از هزاران برنامه‌ی کاربردی و سرگرم کننده‌ی اندروید هستند و تقریبا از هر قشری، چه دانشجو، دانش آموز، مدیر یک شرکت، پزشک، مهندس، بازاریاب، ورزشکار و هرچه که باشید، برنامه‌هایی برای شما وجود دارد و Galaxy S II با سیستم عامل اندروید خود می‌تواند مورد نیاز شما باشد.

این گوشی از باتری لیتیوم یونی 1850 میلی آمپر بهره می‌برد که عملکرد مناسبی را ارائه می‌کند. در استفاده های معمولی تا دو روز می‌توانید با یک بار شارژ باتری از آن استفاده کنید.

Galaxy S II HD LTE مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای مکالمه‌ی تصویری دارد. از نظر کیفیت عکس‌های گرفته شده، دوربین این گوشی یکی از بهترین دوربین‌هایی است که بر روی گوشی‌های تلفن همراه مشاهده کرده‌ایم. عکس‌های 8 مگاپیکسلی فوق‌العاده شارپ و با کیفیت هستند. یک مود عکاسی ماکرو برای فوکوس کردن و گرفتن عکس سوژه های بسیار نزدیک بر روی این دوربین وجود دارد. فلاش LED این دوربین فوق‌العاده قدرتمند است. گاهی اوقات نیز می‌بینیم که برای فوکوس خودکار بر روی سوژه های مختلف این دوربین، از فلاش برای پیدا کردن سوژه و کمک به فوکوس بهتر بهره می‌برد.

از نظر ضبط ویدیویی، فیلم‌های ضبط شده بسیار شارپ و با کیفیت هستند. حتی در فیلم برداری Full HD نیز فیلم برداری روان و بدون هرگونه مشکل انجام می‌شود. سرعت عکس برداری و فیلم برداری هم فوق‌العاده است. در واقع زمان خیلی کمی برای گرفتن یک عکس و سپس عکس بعدی، ورود و خروج به برنامه‌ی دوربین و سویچ بین مود دوربین عکاسی و دوربین فیلم برداری لازم است. همچنین یک برنامه نیز برای ویرایش عکس و فیلم بر روی آن وجود دارد.

عملکرد مرورگر اینترنت موجود بر روی این دستگاه از نظر سرعت بسیار عالیست. این مرورگر از Adobe Flash هم پشتیبانی می‌کند و محتوای آن از قبیل ویدیو و گرافیک نیز کاملا عالی اجرا می‌شود.

به عنوان یک گوشی تلفن همراه با چنین ویژگی‌ها و فن آوری های خیره کننده ای، Galaxy S II HD LTE گوشی آسانی برای جمع بندی و اظهار نظر است. به نظر ما یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است که تا به حال دیده‌ایم و برای هر قشری می‌تواند کاملا کاربردی و کارآمد باشد.


صفحه نمایش HD Super AMOLED فوق‌العاده با کیفیت
دوربین عالی با قابلیت ضبط ویدئوهای با کیفیت بسیار بالا
یکی از سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار با پردازنده و گرافیک بسیار سریع
بدنه ای بسیار سبک و باریک


بدنه پلاستیکی

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده